RSS

De ce sa razi?

15 Dec

Unii ar spune: „asa de prost!”. Dar rasul prinde intotdeauna bine, caci descreteste fruntea si destinde spiritul.

Eu sunt mereu o persoana serioasa, de un tragism demn de un erou grec pe alocuri, dar profit de orice ocazie ce ar putea produce zambete. Rad din toata inima cand ma uit la „Family Guy”, cand cei din jurul meu incep sa rada, cand merg pe strada si imi amintesc situatii comice (mi-am pus chiar telefonul la ureche ca sa nu fiu luata drept nebuna care rade singura in mijlocul strazii). Recunosc ca imi place satira, cel mai dulce umor posibil. Asa ca nu ezit sa rad de exprimarea analfabeta a pustanilor de azi kre scRiU ceV in gEN, sau de statusurile de pe messenger de tipul: DND! cu oooby!

Poate ca si eu sunt o nesecata sursa de umor pentru sarcasticii net superiori mie insa asta nu e un motiv sa ma opresc din ras. Nu pot sa ma cenzurez pentru ca si asa viata e gri, asa ca o sa continui sa imi adancesc ridurile de expresie din jurul gurii. Stiu ca se merita!

 
2 comentarii

Scris de pe Decembrie 15, 2008 în Cotidiene

 

Etichete: , ,

2 responses to “De ce sa razi?

  1. BusterDBK

    Decembrie 30, 2008 at 1:29 am

    Nu pot sa ma cenzurez pentru ca si asa viata e gri

    Nu mai stiu ce scriitor (ii un tip tare cunoscut, dar nu mai stiu care din ei) observa, foarte bine as zice, ca umorul nu vine din bunastare, ci cel mai adesea din nemultumire si tristete, concluzionand ca „there’s no humour in Heaven”.

    mi-am pus chiar telefonul la ureche ca sa nu fiu luata drept nebuna care rade singura in mijlocul strazii

    Hah! Eu imi musc buza de jos incercand sa imi tin gura inchisa si sa nu imi duc gura pana la urechi. Nu stiu ce fata am in momentele alea😆 .

     
  2. demonik

    Ianuarie 9, 2009 at 2:19 pm

    si eu patesc adesea sa rad fara niciun motiv cand ma aflu pe strada dar nu ma intereseaza dak ceilalti cred k sunt nebuna…it doesn’t matter to me…dak tot ai motive de ras, de ce nu ai face-o?

     

Lasă un răspuns

 
