RSS

Cand anul se innoieste

05 Ian

Si nu uitati ca in noaptea dintre ani sa va puneti o dorinta, caci precum spune traditia are toate sansele ca ea sa se implineasca…”, spunea o voce la radio cu cateva ore inainte de miezul noptii. Mi-a spus…”a mea s-a implinit deja!„. Am preferat sa zambesc si sa ma uit in gol, dar o voce imi urla in tample: „Si a mea! A fost tot ce mi-am dorit si chiar mai mult!„.

Am decis sa incalc tipare si sa imi duc la capat planul de a avea niste sarbatori cat mai iesite din comun. Ce am incercat nou anul asta…ei bine, lista este lunga:

– am purtat o rochie de mireasa

– mi-am dat seama ca sunt destul de buna la confectionat casti de Boba Fett

– am mancat piure de castane si mi-a placut 🙂

– am mancat bomboane de la straini ( ceea ce parintii nu isi sfatuiesc niciodata copiii 😛 )

– am realizat ca de cate ori vomit se intampla sa ma uit la un film cu Naomi Watts

– mi-am dat seama ca l-am contestat degeaba pe Stanley Kubrick…he’s a really good director

– am gasit un nou compliment pentru copiii urati: „Nu-i nimic ca esti acum urat, cand vei fi mare probabil vei arata ca Brad Pitt!” (vezi The Curious case of Benjamin Button)

– am gasit un horror care sa ma faca la propriu sa tresar in asa hal incat sa imi arunc castile din urechi („Skin and Bonnes” din Fear Itself)

Lumea e plina de surprize, nu-i asa? 🙂

 
2 comentarii

Scris de pe Ianuarie 5, 2009 în Entertainment

 

Etichete: , , , ,

2 răspunsuri la „Cand anul se innoieste

  1. missesparker

    Ianuarie 14, 2009 at 1:26 am

    Şi eu aveam probleme cu Stanley Kubrick. După ce am văzut „Portocala..”, m-am mai calmat în legătură cu abilităţile lui
    În rest, frumoase experienţe. 😀
    Îţi urez, ce-i drept cam târziu, un nou an cu multe experienţe interesante şi bucurii.(că sunt şi alea bune la casa omului) 😎

     
  2. darkjade

    Ianuarie 16, 2009 at 12:14 pm

    Eu mi-am dat seama recent ca Stanley Kubrick a regizat „Shining”. M-am facut singura inculta, dar macar am maia aflat ceva nou.

     

Lasă un răspuns

 
