RSS

Masacru la Mall

22 Feb

Abia asteptam ziua de azi. Imi intiparisem data in propriul calendar de evenimente „first time„. Prima zi de scoala, primul tricou negru, primul ochi vanat, primul animal de casa, primul sarut…si lista poate continua cu foarte multe „prime”. Si azi avea sa fie o prima…primul 3D, My Bloody Valentine. In continuare, frumusetea unui „daaaar”… 🙂

Sala de cinema pe jumate plina, 5 minute de munca a stergerii lentilelor ochelarilor magici 3D, un tarnacop aruncat aproape de „propria-mi tampla” , un oarecare simt umoristic care probabil m-ar fi facut sa scot filmul din categoria pur si simplu jenant si…surpriza. Totul se opreste. Sala ramane uimita..”Nu-mi spune ca trebuie sa puna cd-ul 2, spune prietenul de langa mine!”. Chicoteala se infunda repede cand o domnisoara intra panicata in sala strigand „Va rog sa evacuati de urgenta cladirea!”. Nu stiu ce sa cred, afara de faptul ca e o alarma falsa de bomba, sau poate nu… Imi vin rapid in minte imagini din „Dawn of the Dead” si „Die Hard„. O multime panicata, o situatie extraordinara…oare cum o sa ma comport eu? Iesirea din caldire se face fara accese de panica si ma trezesc afara. Ca orice roman scartan incep sa ma gandesc la banii si bilet si ne decidem sa revenim in cam o ora ca sa vedem daca totusi mai putem reveni in sala de cinema.

In fata cladirii politie si ambulanta. La etajele superioare un cuplu isi bea linistit cafeaua, iar doamna Jeni de la manichiura inca pune strasuri pe unghiutele unei blonde. Ne decidem si noi sa reintram in cladire caci politia pare un simplu decor. La cinema e coada…dar cozile au iz de comunism pe care am inteles de ce il adora batranii. Barfa! Am aflat ca de fapt si de drept niste gentilomi temperamentali s-au duelat direct in mall. De aici rani, taieri, panica si evacuarea totala a cladirii. Cand ajungem in fata aflam ca nu intra la spectacole decat cei care aveau bilete dupa ora 19.

Suntem trimisi la casa de bilete…unde toata lumea e suparata. Un tip isi ameninta prietenul cu procesul de mictiune iar un cuplu ceva mai in fata…se iubeste de zor. Domnisoara din fata afla ca poate opta doar pentru un spectacol la o ora tarzie si o intreaba pe casiera daca ii va plati ea taxiul de intoarcere spre casa. O fetita se inghesuie in fata…vrea doar sa stie daca mai sunt locuri libere la „Hotel pentru Catei„.

Reusesc sa ajung in fata…ii explic ca vreau sa intru la spectacolul de la 7, chiar daca au trecut deja 20 de minute. Nu poate, normal. Banii nu mi-i mai pimesc inapoi si am doar optinea de a merge la un alt film. Inca imi sunt clare cuvintele fetei de la casa de bilete:”Dar nu vreti la mirese….”. 🙂

 
4 comentarii

Scris de pe Februarie 22, 2009 în ciudatenii, Cotidiene

 

Etichete: , , , , ,

4 responses to “Masacru la Mall

  1. Monica

    Februarie 22, 2009 at 10:33 pm

    Si eu m-am numarat printre „norocosii” evacuati aseara din mall la mijlocul filmului. Am fost foarte surprinsa de faptul ca evacuarea se facea pe aceeasi scara ingusta pe care se ajunge la salile de cinematograf, ceea ce indica lipsa unei iesiri de urgenta adecvata, dar macar nu s-a panicat nimeni. Iar cand am iesit de tot din cinematograf si am ajuns in zona restaurantelor am fost si mai surprinsa sa vad ca tot mall-ul fusese deja evacuat, ceea ce mi-a dat impresia ca uitasera de oamenii din salile de cinematograf. Am iesit din mall, iar dupa 5 min am intrat iar deoarece se terminase toata „situatia de criza”. Am urcat la cinema cu gandul de a vedea filmul in continuare sau de a-mi recupera banii. Am avut de asteptat vreo 20 min pana s-a deschis un birou langa casele de bilete, am mai stat la coada inca vreo 20 min, dar in final mi-am primit toti banii. La acel birou se dadeau banii inapoi, invitatii la alt film sau alte bilete. Sper ca si tu ti-ai primit banii inapoi pana la urma.

     
  2. darkjade

    Februarie 23, 2009 at 2:08 pm

    @ Monica; Din pacate eu nu am fost atat de norocoasa. Nu am primit niciun ban. Domnisoara de la ghiseu nu a putut decat s ama redirectioneze catre „Razboiul Mireselor”, pe care nu vroiam sa il vad. Mi-a spus ca nu are cum sa-mi dea banii inapoi, caci asa a primit ordine…

     
  3. missesparker

    Februarie 27, 2009 at 1:39 pm

    Cred că aş fi murit de gât cu tipa de la ghişeu pentru bănuţii aceia. Mi s-a întâmplat o dată ceva semănător, dar nu pentru că se luaseră unii la bătaie ci pentru că se tăiase curentul. Şi mi-am luat banii înapoi 😀

     
  4. darkjade

    Februarie 27, 2009 at 8:53 pm

    ce sa mai? :)) A si tipat la mine ca nu ea face regulile iar mie mi-era cald si sete. Macar stiu ca Plazza au pierdut un client. Nu mai calc pe acolo.

     

Lasă un răspuns

 
