RSS

VIP

23 Mar

Zmeura ma intreaba cum ar fi daca as fi un VIP.

Daca ar fi sa fac parte dintr-o trupa atunci ea ar fi: Calvary Cemetary (am intrat pe wikipedia si am dat random) .

Minunata trupa din care fac parte (probabil de un black metal obscur) lanseaza un prim album care se va numi: Especially about the truth.  (am dat click pe random quotes si am luat cateva cuvinte).

Si pentru ca vreau ca lumea sa-mi remarce capodopera lucrez din greu si la o coperta. Asa ca am dat random pe flickr.

3369999425_3a3abc3472_m

Editie limitata! Grabiti-va si cumparati-l! Primele 100 de albume vin cu autograf.

 
4 comentarii

Scris de pe Martie 23, 2009 în Diverse

 

4 răspunsuri la „VIP

  1. BusterDBK

    Martie 23, 2009 at 8:44 pm

    Daca include voce de black feminina il cumpar 🙂 .

     
  2. darkjade

    Martie 23, 2009 at 9:08 pm

    Normal normal! Astept sa fac laringita din nou sa vezi ce timbru de black am 🙂 .

     
  3. BusterDBK

    Martie 24, 2009 at 12:10 am

    Looking forward to hearing that.

    „We can’t tour now, I’m still healthy!” XD

     
  4. darkjade

    Martie 24, 2009 at 12:17 am

    Da…as avea concerte foarte rar! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
