RSS

Dead Snow

03 Apr

Intotdeauna am avut oarecare prejudecati in legatura cu filmele cu zombie. Fie ca le-am considerat stupide, de un comic involuntar provenit chiar din penibilitatea situatiilor scarboase si fabuliste, fie ca le-am considerat pur si simplu de un plictis rar ( imi cer scuze fanilor Romero, caci ma gandeam la un clasic autentic „Night of the Living Dead„) ajunsesem sa cam stramb din nas ori de cate ori auzeam de filme cu cadavre umblatoare si infometate. Mi-am calcat insa pe inima si am urmat o recomandare: Dead Snow .

Primul plus pe care l-am acordat filmului il reprezinta simplu fapt ca este o pelicula europeana, mai precis din Norvegia (eu una sustin cinematografia europeana). Inca din trailer mi-a placut coloana sonora si imaginea, deci un al doilea plus.

Vorbind acum numai si numai despre film, actiunea se desfasoara alert, nu lasa spectatorul sa studieze zgarieturile de pe tavan de plictiseala, jocul actorilor este destul de bun (chiar daca am am ramas un pic surprinsa la unele scene de insensibilitatea nordicilor), iar tenta pala de umor provoaca zambete, poate chiar chicote, dar fara sa estomepeze caracteristica dominanata: horror.

Chiar daca avem parte pe alocuri de violenta exagerata, poate un pic cam gratuita, nu se ajunge la ridicol, si doar putin tembel sa fii incat sa te pufneasca rasul la scena teribila cand victima e partial constienta in timp ce doi zombie nazisti ii scot organele interne.

Zombii nu sunt un les fara creier care se taraste pe un covou din cimitir ci par a fi cat de cat umani, caci sunt capabili sa urmareasca, sa vaneze, sa se camufleze si cel mai important sa lupte. Nu arata nici foarte dezgustator, caci de…sunt totusi inghetati si se conseva.

Un film pe care il recomand iubitorilor de horror, de gore, si de filme bunisoare in general.

 
7 comentarii

Scris de pe Aprilie 3, 2009 în Critica de Film

 

Etichete: , ,

7 responses to “Dead Snow

  1. marius

    Aprilie 17, 2009 at 10:25 pm

    bun de stiut de film … thx for it

     
  2. darkjade

    Aprilie 23, 2009 at 10:24 am

    🙂

     
  3. Richie

    Iunie 10, 2009 at 5:48 pm

    Ok, daca si tu mi-l recomanzi o sa ma uit la el. Eram oarecum curios de cand a aparut dar n-am gasit timpul necesar ca sa-i fac loc in playlist.

     
  4. darkjade

    Iunie 10, 2009 at 8:03 pm

    You should! 🙂

     
  5. richie

    Iunie 14, 2009 at 8:25 pm

    Vazut, placut. Absurd, scarbos, ridicol si amuzant :)) N-a fost rau deloc, dupa prima ora a fost chiar fainut. Deci faza cu tipu ala atarnand in crevasa de matele unui zombie a fost priceless. Si carnagiul din final la fel.

    In acelasi registru iti recomand si eu la randul meu Lesbian Vampire Killers. Te incumeti :))?

     
  6. darkjade

    Iunie 15, 2009 at 9:47 am

    Am vazut trailerul de la el si chiar ma tenta. Da, ma incumet! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
