RSS

The Gods Made Heavy Metal

08 Iul

Am asteptat mai mult de 6 luni sa vina data de 5 iulie.  Finally! M-am sculat putin obosita dupa episodul Santana (apropo, magnific concert, pacat doar ca am venit pe jos de la Romexpo), si sincer simteam degetele cum imi furnica. Probabil ca daca as fi stiut sa cant la chitara mi-as fi calmat mancarimea teribila, dar nu m-am avut niciodata foarte bine cu muzica. Ok…mai deloc!

Eram deja in Romana la ora 4, urma sa ma intalnesc cu niste prieteni. M-a durut ca am asteptat chiar si circa 20 de minute. Vroiam sa fiu printre nebunii care se inghesuiesc la poarta cu 1 ora inainte. Nu stiu de ce. Chiar simteam nevoia unui astfel de first time.

S-a intamplat sa ajung in jur 17:00. Nu stiu cine era pe scena, probabil ca Nexus. Ne-am asezat la terasa, in scopul degustarii de licoare blonda. Si au trecut si Thunderstorm, din care sonorizarea nu foarte buna, m-a facut sa aud doar niste simple onomatopee. Sicer imi pare rau, caci am niste melodii de suflet de la Thunderstorm.

Si veni Trooper, da i-am vazut, si ce daca tot m-am inghesuit putin langa scena. Merita de fiecare data, in special pentru piese ca „Doar a mea” sau „Amintiri”. Dar eram nerabdatoare si dorinta profunda de a intra in tarcul de la A m-a facut sa parasesc scena cu Trooper si sa ma indrept spre domnii de la BGS care pazeau poarta…spre raiul de heavy metal.  Surpriza, nu am voie sa intru caci nu am scris pe bilet nimic privind gazonul sau pretul. Aproape de o stare WTF??? cu multi nervi sunt trimisa la poarta. Aici s-au lamurit lucrurile, am fost cautata in baza de date si biletul meu a primit „autografe” de la cei de la poarta.

And finally I got in, chiar daca domnul de la BGS se uita la mine ca la un membru din clanul Preda. M-am strecurat si eu prin multimea de rockeri pletosi si tatuati si am ajuns pana aproape de scena. Mi-am zis ca se merita, si sincer s-a meritat.

Seara s-a deschis cu adevarat pentru mine cu Holyhell si parerea generala a fost buna spre foarte buna, chiar daca sonorizarea a avut putin de suferit. Stiti ce mi-a placut cu adevarat? Clapistul!!! I loved Francisco! Mi-a trezit brusc o latura feminina ascunsa si aproape ca imi doream si eu haine ca ale lui! M-am simtit ca o domnisoara care rasfoieste paginile parfumate din brosura Avon.

Dupa Holyhell am mai inghitit putin fum de tigare, am mai dat o bere pe jos, am baut de la vecini ca sa recuperez si in sfarsit…The Kings of Heavy Metal. Nici nu tin minte vreodata sa fi urlat asa tare ca la concertul Manowar dar m-am simtit teribil de bine. Pauzele neplacute cand generatorul se cerea resuscinat m-au nelinistit si incepusem deja sa ma gandesc la data cand concertul va fi reprogamat. Dar totusi, Manowar sunt The Kings of Metal, asa ca fuck off!! Joey DeMaio ruls, mi-am spus dupa impresionatul discurs in romana. Si chiar daca nu mi-au placut bulgaroaicele de pe scena apucate ca si un pachet, si nici cuvintele „fuck those girls” repetate putin excesiv, recunosc ca totusi impresia finala a fost: „Va ador si va respect!”.

Si stiti ce? Chiar daca aparent ati cantat putin si am ramas cu buza profund umflata cand am vazut ca se strang instrumentele de pe scena fara sa avem parte bisuri, impresia Aftershock este per total buna. Cu picioarele umflate si grele ca niste caramizi, cu gatul stramb rezemat in stanga si in dreapta de umeri generosi, m-am indreptat spre iesire inca intonand Warriors of the World (desigur, cu sfertul de voce care imi ramasese).

Imagine030

My beer

Imagine033

Ceva din Trooper

Imagine037

Holyhell

Imagine038

The lovely Francisco    Imagine054

Mister DeMaio

 
3 comentarii

Scris de pe Iulie 8, 2009 în Entertainment

 

3 responses to “The Gods Made Heavy Metal

  1. Ruxandra

    Iulie 8, 2009 at 10:19 pm

    Aha aha me totally agrees. Eu de mica (de inaltime) ce am fost nici n-am vazut cum a luat-o pe aia in alb…woaaa…am vazut pe un video pe youtube si am ramas „:|”…Eu cred ca l-as fi pocnit, cu tot cu faima lui internationala…:))

     
  2. darkjade

    Iulie 8, 2009 at 10:30 pm

    Da si eu! :)) Cu chitara dupa el dadeam1 :)) .

     
  3. Mihai

    Iulie 23, 2009 at 3:27 pm

    Mie mi-a placut faza cu ouale de otel 😛

     

Lasă un răspuns

 
