RSS

Back for good

23 Sep

I was away si aveam nevoie de asta 🙂 . Stiu ca exact cu cateva zile inainte de a pleca obisnuisem sa fac niste crize de isterie in care ma plangeam in continuu despre cat de obosita sunt si cum ca, vai Doamne, eu, adica eu, „eroul de clasa muncitoare”, nu sunt lasata sa ma odihnesc. Imi doream sa imi petrec concediul impreuna cu batraneii de la Olanesti, cu 3 mese pe zi si somnic de pranz, dar desigur, in plus cu un calculator in camera.

Am fost surprinsa atunci cand ma asteptam mai putin si asta mi-a incarcat bateriile. Intr-o joi dimineata m-am sculat ca si orbetii pe la ora 4 dimineata si am plecat asa, cu un ochi umflat de prea putin somn si parul nepieptanat, spre destinatia ce avea sa ma fascineze vreo 11 zile: Turcia. Desigur ca aveam pareri preconcepute despre Turcia; vedeam in minte angrosistii de la Europa si multa multa mizerie. Guess what? I was wrong!
DSC_2273
Efes


In primul si in primul rand oamenii in Turcia sunt extrem de draguti (si nu ma refer la frumusete fizica…aici cam scartaie saracii, cu mici exceptii desigur). Au meritul extraordinar de a fi facut sa se simta bine un om atat de ursuz si introvertit ca mine. In cele din urma a fost placut sa mi se adreseze cu „Ce faci?” pe strada, fara sa aiba intentii de agatare. Parca m-au facut si pe mine o leaca mai sociabila.

DSC_2257Plenty of kitties in Turkey 🙂

And then…there were the sights. Moscheiele sunt grandioase, iar multitudinea de minarete nu aduce deloc a kitsch, asa cum ma asteptam. Vechile ruine te lasa la propriu cu gura cascata iar plajele sunt ingrijite si tocmai bune de lenevit. Am stat la plaja in Kusadasi si am facut diferenta: aici nu trebuie sa stai cu grija ca vine cocalarul cu jeepul sa te faca plat, in apa nu plutesc mucuri de tigari, coji de seminte si coceni de porumb (cum ramane pe la noi de la „lumea buna”) si, cel mai important, nu se leaga nimeni de tine. Nu am vazut gigolo italiano care sa abordeze penibil domnisoarele, chiar daca turcii sunt de firea lor foarte cuceritori 🙂 .

DSC_2793

Plaja

Ultima zi din vacanta mi-am petrecut-o in Istanbul si din nou am ramas uimita. Pot a spun ca pana la ora actuala este cel mai frumos oras pe care l-am vauzt vreodata. Multitudinea de muzee si palate e impresionanta iar podul peste Bosfor m-a facut sa ma gandesc ca ma aflu pe alte lume (poate exagerez, dar nu pot decat sa fac comparatia cu micul Paris si concluziile vin de la sine).DSC_3001

Din Marele Bazar – Istanbul

Momentan sunt destul de nostalgica si imi pare rau ca am revenit la rutina zilnica. Mi-e dor sa vad palmieri prin oras, sa fiu abordata prietenos pe strada si mai ales cred ca mi-e dor de…vacanta.

 
2 comentarii

Scris de pe Septembrie 23, 2009 în Entertainment

 

2 responses to “Back for good

  1. Mircea

    Septembrie 23, 2009 at 9:46 pm

    frumos scris Loro!!!Se vede in scrisul tau ca intr-adevar ai fost intr-o vacanta frumoasa.Ma bucur mult.Am citit cu mare placere si astept noile postari.O seara buna
    Pa Pa

     
  2. darkjade

    Septembrie 23, 2009 at 10:37 pm

    🙂 Multumesc Mircea. O sa revin cat de curand si cu alte posturi.

     

Lasă un răspuns

 
