RSS

Ganduri aleatoare

16 Oct

Ganduri aleatoare ce mi-au trecut azi prin minte:

„Mi-a amortit mana, o simt rece”.

„Nu stiam ca ploua. Oare o sa mi se ude parul.”

„Oare de cand n-a mai venit metroul?”

„Sa nu tipe la mine. I just want her to be nice.”

„Ii sta bine cu parul ud.”

„Mi-e frig, atat de frig si stau la usa.”

„Oare azi am timp sa-mi termin de citit articolul de pe descopera?”

„Sper sa nu mearga deloc mailul azi.”

„Mi-a venit o idee.”

„I’m the best there is at writing ifs. 😛 „

„Pot sa plec?”

„Lets’ get retarted…”

„Mi se pare mie sau functiile nu se compun asa?”

„Cum s-a ajuns la M si N la conceptul pisica in F#? Of, mi-as dori sa fiu mai atenta. I missed the fluffy part.”

„Vroiam sa o sun pe Irina…Las c’o sun de acasa, mi-a inghetat mana.”

„Telefonul bipaie…da vin.”

„La dracu, nici macar bere n-am!”

 
6 comentarii

Scris de pe Octombrie 16, 2009 în Cotidiene

 

6 răspunsuri la „Ganduri aleatoare

  1. spyked

    Octombrie 17, 2009 at 10:55 am

    Gândurile 13 și 14 îmi inspiră așa un miros de programare funcțională.

     
  2. darkjade

    Octombrie 17, 2009 at 9:15 pm

    Da, da…cam a asta miroase. Ma rog, ganduri legate de o minunata materie numita calculabilitate si recursivitate.

     
  3. spyked

    Octombrie 17, 2009 at 11:46 pm

    Mmm, păi miroase bine supa asta, mai ales la partea de calculabilitate.

    Cât despre cealaltă parte, here’s the mandatory xkcd.

     
  4. darkjade

    Octombrie 18, 2009 at 12:00 pm

    ^ haha. Fun! 🙂

    Deocamdata eu sunt putin in dubii…dar sa vedem, poate ca in definitiv ai dreptate, si o sa miroasa bine.

     
  5. stormcloudi

    Octombrie 20, 2009 at 12:04 am

    mai sunat pana la urma ? :))

     
  6. darkjade

    Octombrie 22, 2009 at 8:56 pm

    Nu :). Te-am prins pe mess.

     

Lasă un răspuns

 
