RSS

The Vampire Diaries

24 Oct
the-vampire-diaries-poster

Cred ca nu am avut niciun motiv solid ca sa ma uit la „The Vampire Diaries”. Doar ca Irina mi-a povestit odata ca fac misto de Twilight intr-un episod si mi s-a parut relativ amuzant. Daca pana si vampirii fac misto de Twilight, vai de steaua lucitorilor.

Revenind la „The Vampire Diaries”, plotul este relativ arhicunoscut si epuizat, dar cred ca mai merge inca o variatiune pe aceeasi tema, mai ales daca actorii sunt frumosi si povestea devine treptat din ce in ce mai palpitanta. Pe scurt, Stefan si Damon Salvatore, sunt doi frati vampiri, care dupa ce au cutreierat lumea in lung si lat se hotorasc sa revina in orasul din care sunt originari. Si aici surpriza, intalnesc o fata, Elena, care seamana izbitor de mult cu Katherine, femeia frumoasa de care erau amandoi indragostiti pe vremea cand erau inca oameni. De aici urmeaza un traseu un pic twilightist… Stefan merge la liceu, el si Elena se indragostesc, and more, el fiind baiatul bun, nu se hraneste cu sange uman.

Damon, pe de alta parte, baga spaima in cam tot orasul. Se inmultesc victimele in urma ciudatelor „atacuri de animale salbatice”, si abia prin episoadele 4-5 aflam ca locuitorii oraselului incep sa banuiasca ce se intampla si se pregatesc de vanatoarea de vrajitoare.

Imi place la nebunie „The Vampire Diaries”, chiar daca e doar un serial cu adolecenti si vampiri frumosi. Personajele sunt tridimensionale si bine conturate. Elena nu este nici pe departe tampita, si nici irevocabil indragostita de Stefan. Gramul de independenta pe care il detine m-a facut sa-mi spun in gand „Go Girl!”. Stefan e baiatul bun din fiecare poveste, dramatic, cu un trecut sfasietor, dar ii dau si lui o bila alba pentru ca a marturisit ca filmul lui favorit este Taxi Driver.

Damon mi s-a parut un cliseu in primele episoade. Ok, inteleg, e rau…asa si? pentru asta ar trebui sa ma cucereasca? Recunosc ca nu m-a cucerit nici macar atunci cand a facut misto de Edward Cullen. But it just happened…a fost suficient sa il vad dansand pe Depeche Mode cocotat pe scari, cu camasa desfacuta si sticla de Jack in mana. Ohh, asta da vampir original! Cand ma scoti si pe mine la o bauta, draga Damon!

 
8 comentarii

Scris de pe Octombrie 24, 2009 în Critica de Film

 

Etichete: , ,

8 responses to “The Vampire Diaries

  1. stormcloudi

    Octombrie 29, 2009 at 9:21 pm

    :D:D ma bucur ca iti place ! I made an addict out of you 😀

     
  2. darkjade

    Octombrie 30, 2009 at 1:48 pm

    🙂 pacat doar ca apar episoadele noi asa de rar.

     
  3. The Peacekeeper

    Noiembrie 1, 2009 at 12:48 am

    Hmm, am vazut un episod da cred ca I might give it one more chance. M-am apucat de true blood si ala a mers alright. Pana iese un sezon 3 poate ma uit si la asta. Suna bene… 🙂

     
  4. claudia

    Ianuarie 31, 2010 at 12:53 pm

    e o mare aberatie de serial.un mini „true-blood” si f mult twilight.pana si stefan in unele episoade e leit edward cullen.. ar fi fost placut mai multa originalitate

     
  5. darkjade

    Martie 4, 2010 at 12:15 am

    Dar cel putin nu e jucat in scarba si sictir ca si Twilight.

     
  6. DeeutzaRoman

    Iunie 16, 2010 at 12:06 pm

    Este cel mai frumos shi interesant serial cu vampiri din cate am vazut.Damon este cel mai frumos dintre toti.Dar shi Jeremy shi Stefan sunt foarte draguti.Elena mi se pare o fata super la fel ca shi Boonie shi Caroline.

    Cel mai tare serial!!!!!

     
  7. Corina

    Noiembrie 19, 2010 at 2:12 am

    Ian e incredibil de frumos si de talentat ca de altfel toti actorii.Serialul e bun.

     
  8. darkjade

    Noiembrie 19, 2010 at 11:08 am

    @ Deeutza: Ma bucur ca si tie iti place serialul 🙂
    @ Corina: Pentru Ian mi-am luat „Pulse”, o aberatie de remake dupa un film saponez. Filmul o fi prost dar Ian e buuuuuuuuuun.

     

Lasă un răspuns

 
