RSS

Ajunul

24 Dec

Ma uit pe geam. Zapada e pe alocuri topita si vecinul de la 4 trece strada cu un brad in mana. Mi-am spus ca totusi e cam tarziu, caci bradutul meu decorat la fel ca in oricare alt an, zace deja in sufragerie. Asta e, nu a avut omul timp, se intampla.
Mi-am strans cana cu vin fiert la piept si am ridicat din umeri. Who knows? Mi-am intors capul spre televizor: reduceri, cadouri, oameni fericiti…mda, asa ar trebui sa fie de ajun presupun.
Ajunul meu a inceput normal. M-am sculat la aceeasi ora ca de obicei, ca intr-o zi de serviciu normala, doar ca azi aveam sa stau acasa. Trebuia sa imi fac curat pe birou, printre sutele de foi cu notite, dar noroc ca am fost nevoita sa plec.

Nu imi place sa fac cumparaturi, mai ales inaintea sarbatorilor, dar este necesar. Asa ca iata-ma, trebuia ca cumpar ceva pentru parinti, pentru X, pentru Y si mai ales pentru Z. Ca de obicei, am intrat intai la Diverta. Sincer acum, nu as putea sa ma mut cu totul la Diverta? Nu as avea nevoie de mult, poate doar de un pat si cam atat🙂 . Nu cred ca m-as plictisi niciodata daca as locui acolo.
Din necesitate, a trebuit sa calc si prin magazine feminine gen Meli Melo. Nu am inteles atunci si nici acum si probabil nici nu voi intelege stralucirea din ochii domnisoarelor care cauta cercei, brataruse sau coliere dar fara sa cumpere. Acum sincer, what’s the point?
Next stop: bam boo. Zau ca as putea sa spun ca imi place bam boo daca nu m-ar sufoca de fiecare data mirosul gretos de betisoare parfumate si aglomeratia.

Mi-am incheiat calatoria de ajun la posta, unde trebuia sa trimit o felicitare. Mi-am dat seama ca purul act de a scrie pe o masuta din incinta postei devine aventura atunci cand un copil zguduie spasmodic masa. Fiind si eu cuprinsa de atmosfera calda de Craciun, m-am rezumat sa ii arunc o privire de psihopat. Bunica s-a prins si a rugat-o sa inceteze ca sa „poata domnisoara sa scrie”.

La mijloc de zi am zacut in pat pana aproape de 5, in timp ce de sus se auzeau manele in surdina. M-am sculat cu ochii umflati si am inceput sa impodopesc bradul. Am terminat relativ repede si apoi mi-am scos camera. Acelasi cadre cu globulete si crengi de brad pentru anul asta. Craciun fericit!

 
3 comentarii

Scris de pe Decembrie 24, 2009 în Cotidiene

 

Etichete: , ,

3 responses to “Ajunul

  1. Anonim

    Decembrie 31, 2009 at 5:34 am

    ma bucur ca inca mai gasesc oameni care se bucura de o zi normala….

    nu pot sa zic altceva decat ….fain:)

     
  2. darkjade

    Ianuarie 6, 2010 at 1:09 pm

    🙂

     
  3. NicU

    Octombrie 8, 2011 at 10:58 pm

    asta e o zi in care te poti bucura de viata.in proportie de 90% gandesti cam ca mine.

     

Lasă un răspuns

 
