RSS

Pauzele lungi si dese…

22 Ian

…sunt probabil datorate unor excese. Traiul meu recent de slcav workaholic m-a impiedicat sa fac cam orice obisnuia sa imi placa inainte. Daca as fi la o intalnire a workaholicilor anonimi probabil ca m-as ridica in picioare si putin timida mi-as incepe povestea:

„Am 24 de ani si sunt workaholica. Am vrut de multe ori sa ma las, dar nu am putut. Am renuntat treptat la comicuri, desenat, Photoshop, fotografii si chiar filme. Ultimul film l-am vazut acum mai bine de o saptamana. De citit imi mai fac timp in metrou. Da, citesc intre statii. Am citit pagini intregi caci timpul nu imi permite in rest.” Fac un pas spre inainte si imi incrucisez mainile in jurul pieptului. „Dar stiti ce e culmea? Ca nu sunt fericita!”.

Auditoriul meu imaginar de workaholici anonimi a ramas mut. O femeie de afaceri din colt aproape ca lacrimeaza. Se ridica prima in picioare si imi spune: „Felicitari ca ai realizat asta  draga mea! Asta e primul pas, de aici incolo totul va fi mai bine, mult mai bine!”. Apoi intreaga sala izbucneste intr-un ropot de aplauze de incurajare.

Prietenii mei imaginari din grupul de workaholici m-au indemnat azi sa nu mai lucrez la disertatie, chiar daca piticul mic numit constiinta inca imi foreaza pe creier. Sush! Azi nu vreau, nu pot si m-am plictisit! Today is the first day of the rest of my life! Felicitati-ma!

 
10 comentarii

Scris de pe Ianuarie 22, 2010 în Cotidiene, Zi de zi

 

Etichete: , ,

10 responses to “Pauzele lungi si dese…

  1. Idler

    Ianuarie 22, 2010 at 11:37 pm

    Eu sunt exact opusul…..bine din cand in cand ma strezes si lcurez pentru ce trebuie dar in general imi petrec timpul cum vreau.
    Sincer imi pare rau pentru tine dar sa stii ca se paote oricand sa schimbi stilul🙂

     
  2. darkjade

    Ianuarie 23, 2010 at 2:52 pm

    Si mie imi pare rau de mine :)). Dar cum spuneam, ieri a fost prima zi din restul vietii mele😛.

     
  3. spyked

    Ianuarie 24, 2010 at 12:20 am

    And when all this is over it’s back to… oh shit I’m late with catching up on studying for exam, again (!!), back to work!

     
  4. darkjade

    Ianuarie 25, 2010 at 2:38 pm

    Nu ma corupe🙂 .

     
  5. spyked

    Ianuarie 25, 2010 at 6:43 pm

    No, I mean I really am. Și examenul bate la ușă. And no matter how much work, it never seems enough.

     
  6. Sinner

    Martie 11, 2010 at 12:44 pm

    nu e bine nici cum o intorci, ideal este sa ai un biznis care sa mearga si fara tine cand ai chef de pfuga, dar .. putini is norocosii astia, ia rpana la a ajunge sa cladesti asa ceva.. tot workcoholic tre sa fi.. hmm.. acum e varsta.. unii beau.. altii muncesc.. nah.. „coholic” la final..

     
    • darkjade

      Martie 11, 2010 at 11:38 pm

      Cam greu ca treaba sa se faca singura, cu toate ca ar fi ideal. Probabil ca o s ajung la o limita de munca si o s aimi schimb complet conceptiile despre job si munca in general.

       
  7. JustForYou

    Decembrie 4, 2010 at 9:29 pm

    Cand am citit articolul nu am inteles sub nici o forma cuvantu „worckcohoic” :)) .M-am prins mult mai tarziu cand am citit comentariile sa nu fi inteles din cauza varstei:-? cel mai probabil ar trebui sa iti citesc toate postarile poate o sa ma ajute poate nu dar imi place cum scri si cum suna.Inca ceva cer si yo un sfat asa daca sunt clasa a-8a si mai am putin si dau examen ce liceu mi-ati recomanda sunt deschis la sugesti din partea tuturor id:vision_hd@yahoo.com. Ciudata intrebare nu?:D

     
  8. darkjade

    Decembrie 4, 2010 at 9:39 pm

    Eu am facut Sf. Sava🙂. Mi-a placut acolo.

     
  9. adi

    Februarie 6, 2013 at 10:42 am

    inca un film super horro dar mai de graba triller el este papusa chuky

     

Lasă un răspuns

 
