RSS

Parfum de frezii

03 Mar

Cand am venit de la serviciu era deja intuneric. Am descuiat usor usa, cu teama parca sa nu perturb cumva linistea din apartament, chiar daca de sus inca se auzeau manele in surdina. Mi-am aruncat haina grea si geanta pe jos si m-am aruncat pur si simplu pe jos. E relativ greu de descris senzatia in care toate durerile corporale si spirituale ti se scufunda pur si simplu in podea. Corpul mi-a devenit usor si ma simteam aproape de levitatie.

Starea mea de amorteala totala probabil ca ar fi durat minute si minute in sir daca ceva nu ar fi animat incaperea. Stiti senzatia aia cand percepi ceva, fie auditiv, olfactiv sau tactil dar nu stii exact ce e, si nici nu vrei sa privesti pentru ca stii ca ai strica intreg jocul de-a ghicitul?

Trandafiri?…nu! Sprei de camera, parfum, gel de dus?…nu, sunt clar flori. Suficient sa imi fi ridicat capul ca sa aflu dar as fi stricat intreg jocul si stiam ca avea sa imi para rau apoi. Eram cat pe ce sa renunt cand mi-am amintit brusc: frezii! Si de data asta castigasem jocul de-a ghicitul.

Freziile imi amintesc de anii de scoala timpurie, de martisoare, de felicitari cu inimioare de carton lipite stramb (confectionate de subsemnata la orele de lucru manual), de mama prietenei mele din copilarie si de floraria de la coltul strazii.

Mi-am dat seama brusc ca as vrea sa fiu din nou in clasa a treia si sa rascolesc frenetic prin punga de martisoare, sa cumpar frezii proaspete de la coltul strazii si sa ii daruiesc mamei o felicitare lipicioasa si urata, facuta de maini de copil.

Parfumul de frezii imi aminteste ce era demult. A trecut! Acum astept sa intineresc.

 
7 comentarii

Scris de pe Martie 3, 2010 în Amintiri

 

Etichete: , , ,

7 responses to “Parfum de frezii

  1. dany

    Martie 5, 2010 at 1:12 pm

    spray”…nu stiu dak a fost ….dar era evident….de la mirosul de frezii raportat la intensitate, :p

     
  2. darkjade

    Martie 6, 2010 at 3:09 pm

    Depinde! 🙂 Acum nici freziile nu mai miros ca pe vremuri.

     
  3. dany

    Martie 6, 2010 at 11:43 pm

    touche :p
    frumos par paradoxal afisezi blond si e saten sau nicicum :d

     
  4. Sinner

    Martie 11, 2010 at 12:41 pm

    nimic nu mai este ca pe vremuri, dar macar ninge pana in aprilie, cred ca exista o compensatie pana la urma.. incalzirea globala. clar.

     
    • darkjade

      Martie 11, 2010 at 11:34 pm

      Nu prea mai avem delimitare de anotimpuri, probabil ca o sa trecem direct in vara :). Chiar sunt curioasa.

       
  5. fericire

    Martie 23, 2010 at 6:40 pm

    freziile sunt florile mele preferate 🙂

     

Lasă un răspuns

 
