RSS

Saptamana mare la bloc

03 Apr

Ma gandeam demult sa scriu un post despre ceremonia casatoriei la romani, asa, in deplina ei frumusete, dar evenimentele curente ma obliga sa scriu cu totul si cu totul despre altceva: Sarbatorile de Pasti in comunitatea de bloc, bucuresteana. Saptamana mare, e perioada cand toti suntem mai buni si purtam in suflet lumina sfanta. Evident, cum altfel ar putea sa fie? Ei bine iata cum am petrecut eu saptamana luminata.

Era vinerea mare iar eu eram la birou. S-a intamplat sa sune la usa si m-am dus sa deschid. Un domn respectabil imi spune pe un ton putin rastit ca sa ma duc sa mut masina rosie pentru ca el nu poate sa iasa din parcare si intarzie la birou. Eu ii spun ca nu e masina mea dar pot contacta proprietarul sa vina cat de repede sa o mute. Tafnos, imi intoarce spatele. Sun imediat colega cu masina si mi-a spus ca ajunge cat poate de repede.

Trec maxim doua minute si cineva suna si bate amenintator la usa. Raspund. Era domnul tafnos. Incepe sa ma faca dobitoaca pentru ca nu am mutat masina. Cu vena pulsandu-mi putin in tampla dreapta ii explic ca, in pana mea, nu sunt Hercule sa vin sa iau masina pe sus si din nou ca nu e masina mea!! Dar nu conteaza, cu toate astea suntem cu totii dobitoci si o sa dea foc masinii si noua.

Picul de simt al umorului care imi mai ramasese imi spunea ca e a doua oara cand cineva ma ameninta cu incendierea. Deci, sa numeri de cate ori ti-a zis cineva ca iti da foc e la fel de touchy ca si cand ai numara de cate ori ti s-a zis te iubesc.

Circul cu domnul grabit a continuat in fata blocului, peste 3 minute, cand a si aparut colega sa isi mute masina. Nevasta tafnosului s-a dovedit si mai feroce. Gama de insulte adresata colegei mele a depasit gradul de cultura generala al unui boschetar de rand. Si „doamnei” credea ca i se permite, si stiti de ce? Ca e nevasta de politist…

Bomboana de pe coliva a fost, ca de obicei, doamna administratora, care e genul de batranica pe care vrei sa o lovesti repetat la operatie. Necesitatea de a interveni in conflicte este mai vitala decat nevoia de apa sau hrana asa ca a aparut si ea din senin spunand ca suntem nesimtiti cu totii.

Sambata mare:
Era 8 dimineata si eu inca dormeam cand aud ca prin vis: „Mi-e foame! Mi-e foame!”. Initial am zis ca e un vis pe traseul lui 41, cu celebrii Meeeee si „Mi-e foame!” (personaje cunoscute si adorate in lumea calatorilor cu metroul usor). Dar nu! Cineva urla cu adevarat si nu mi-a luat mult sa ma prind ca se auzea de sus. Pramatia infecta de vecin isi batuse bunica si apoi o inchisese in casa blocand butucul de la usa cu bete de chibrit. Batrana, neajutorata si senila, femeia tipa fiind chinuita de nevoile primare.

La ora 9 dimineata eram la politie.
In maxim 15 minute doi politisti erau la noi la bloc si au reusit sa o elibereze pe batrana captiva in propria locuinta. Chiar daca am o parere infecta despre justitia romaneasca, vreau sa ii felicit pe cei de la Sectia de Politie 20, pentru interventia prompta.
Am scris cu manuta mea de metalista o plangere de sechestrare la domiciliu si am pus-o sa semneze pe batrana care abia se putea opri din tremurat!

Concluzia, bucuresteanul cocalar de bloc ar trebui exterminat precum un gandac de colorado!

Si da, Paste fericit! (nu, nu si pentru cocalari)

 
11 comentarii

Scris de pe Aprilie 3, 2010 în Cotidiene

 

Etichete: , , ,

11 responses to “Saptamana mare la bloc

  1. fantoma

    Aprilie 3, 2010 at 1:15 pm

    Gandacii de Colorado au avantajul ca se pot adapta extrem de usor multor conditii potrivnice. La fel si cocalarii, reprezinta echilibrul mizeriei si o minune a „evolutiei”. Ne sunt superiori prin simplul fapt ca pot fi multi. Oare natura insasi sa fie o pitipoanca?

    Pace si liniste!

     
  2. darkjade

    Aprilie 3, 2010 at 1:46 pm

    Poate ca ai dreptate, si noi, cei cu un dram de bun simt suntem intrusii! Oricare, ar fi realitatea, eu refuz sa ma mai complac situatiei. Protestez!

     
  3. Sabina

    Aprilie 3, 2010 at 7:23 pm

    Rasisto! :)) Ce ai cu cocalarii? Nu-i necesar sa-ti doresti sa ii extermini,ca tot se omoara intre ei ca prostii

     
  4. darkjade

    Aprilie 3, 2010 at 8:30 pm

    Well, atunci ar trebui sa grabeasca procesul de exterminare.

     
  5. dany

    Aprilie 4, 2010 at 1:47 pm

    rock on

     
  6. darkjade

    Aprilie 5, 2010 at 9:05 pm

    🙂

     
  7. ivydesign

    Aprilie 7, 2010 at 3:02 pm

    Pana la partea cu batrana radeam ca toanta. Mi-a pierit scurt la paragraful ala. Cata dobitocime! Pe aia i-as incinera (ca tot eram pe subiect)..dar nu oricum, in mijlocul pietei.

     
  8. darkjade

    Aprilie 8, 2010 at 3:52 pm

    @ Ivy: Mie-mi zici! Uneori mi-e dor de torturile medievale…

     
  9. Ruxandra

    Aprilie 12, 2010 at 1:43 pm

    Wow…desi ce ai povestit tu este trist, ai scris cu atat haz, ca am pufnit in ras. Ma bucur ca ai ajutat-o pe doamna cu pricina, sper ca idiotul de sus va fi pedepsit cum trebuie…Ar trebui inventata o substanta la care sa fie sensibili toti cocalarii.:)) Hmm..poate o sa descopar ceva ce au comun toti cocalarii, vreo molecula chimica raspunzatoare de prostia si lipsa lor d creier si o sa fac un „insecticid” pe baza asta.=))

     
  10. darkjade

    Aprilie 13, 2010 at 10:59 pm

    Eu iti urez succes in descoperirea sustantei cu pricina🙂. Momentan, animalul nu a revenit, si batrana convietuieste in liniste. Revin cu noutati in caz de scandal nou.

     
  11. Anonim

    Iulie 25, 2013 at 9:04 pm

    I have a notable analytical attention meant for detail and
    can foresee problems prior to they take place.

     

Lasă un răspuns

 
