RSS

S-a stins un om…mic

15 Apr

Ei bine, orice protest are cel din urma o rezolvare si o finitudine. Aici (Spintecata si arsa de vie) si mai recent aici (Saptamana mare la bloc) va povesteam despre ce monstru salasluieste deasupra mea. Ei bine, dragii mei, a crapat manelistu’.  Da, e adevarat, a dat peste el masina si acum e la 2 m sub pamant.

Am ramas intr-o stare ciudata de cand am aflat. Jumatate din mine e intr-un „yeey” perpetuu, caci nu o sa mai am parte de bunici batute, de taieri Kill Billiene pe holul blocului, de onomatopee lautaresti la 7 dimineata si de vesinicul baga-mi-as intelegeti voi ce, de 3 ori pe minut. Cealalta jumatate regreta ca un tanar de 21 de ani nu mai e…dar asta-i viata. Sunt suficienti cam 6 ani de blesteme ca sa-ti moara vecinul si acum ma simt putin vinovata. Nu o sa mai injur niciodata pe nimeni, promit!

Si ca theme song…oh well… strange but true!

 
7 comentarii

Scris de pe Aprilie 15, 2010 în ciudatenii

 

7 responses to “S-a stins un om…mic

  1. dany

    Aprilie 15, 2010 at 11:19 pm

    „:d

     
  2. Dumb&Ugly

    Aprilie 16, 2010 at 11:03 pm

    „Death is the solution to all problems. No man – no problem.” – Joseph Vissarionovich Stalin.

     
    • darkjade

      Aprilie 22, 2010 at 11:41 am

      Oh well, totul e relativ. Daca e adevarata teoria mea „religioasa” asupra energiilor atunci moartea nu rezolva nimic.

       
  3. Ruxandra

    Aprilie 17, 2010 at 2:08 pm

    wow…nu pot sa cred.:| He really is dead? Like, nu te va mai enerva never ever?(f urat din partea mea) Ce-i drept, sa mori la 21 d ani e…unfortunate rau…:\ trist….si totusi… Da ce facu, a traversat p rosu?

     
  4. spyked

    Aprilie 17, 2010 at 4:06 pm

    … asta apropo de Kill Bill și percepția asupra conceptelor de viață și moarte în funcție de vârstă.

     
  5. darkjade

    Aprilie 18, 2010 at 4:57 pm

    Nu stiu exact daca a traversat pe rosu, doar atat mi s-a spus: a dat masina peste el. Nici nu cred ca mai conteaza detalii.

     
  6. R@$3RT

    Noiembrie 3, 2010 at 8:11 pm

    cum i dau downald

     

Lasă un răspuns

 
