RSS

Haggard in Silver Church

19 Apr

In 2008, Haggard mi-au placut atat de mult, incat mi-am zis ca am sa-i revad daca vor mai reveni vreodata in Bucuresti. Iata ca 2010 se anunta a fi un an norocos, caci pe langa marile, dar marile evenimente rock (gen AC/DC sau festivalul Sonisphere), am avut parte si de revederi foarte placute.

Am ajuns in fata Clubului Silver Chruch inca de la ora 7 si deja era o coada, ca la puii fratii Petreus din „epoca de aur”. Cu putin noroc, una din prietenele cu care venisem, a reusit sa ne strecoare in fata. La 8 fara ceva s-a facut intrarea. Nu pot sa zic ca am murit contorsionata, a mers chiar repede si surpriza serii a fost faptul ca in Silver Church exista garderoba, o adevarata binecuvantare pentru ce avea sa urmeze.

Nu stu cine sau cum e vinovat dar cand stai o ora jumate in picioare, inghesuit, asculand acelasi album de la Rammstein pus pe repeat te enervezi un pic (sau in cazul meu putin mai mult). Mi-am promis ca nu o sa mai calc niciodata in Silver Church dar pana la urma cred ca mi-a trecut supararea, caci daca Haggard ar concerta maine in aceeasi locatie sigur as fi prezenta.

Cam pe la 9:30 a inceput show-ul si ce mai show. Am stat aproape de scena si la acordurile initiale din Tales of Ithiria, boxa de langa m-a suflat cu totul (la propriu). Am simtit cum podeaua imi vibra sub picioare si parul cum imi flutura. Mi-am zis ca o sa ies probabil putin tare de urechea dreapta, dar ce naiba, a meritat!

Vedeta serii a fost cu siguranta Sue. Stiu ca am remarcat-o si in 2008, dar atunci nu am avut avantajul sa o vad atat de aproape. E spontana, o prezenta scenica deosebita, de voce cred ca nu mai are sens sa mentionez, dar cel mai important lucru, e carismatica.

De fapt, Haggard sunt asa de placut de urmarit pe scena, incat  iti e aproape imposibil sa iti iei ochii de la ei. Nu am stiut, la propriu, unde sa imi part privirea.

Claudio aproape ca mi-a facut vant cu pleata la un riff, iar Asis a avut momente cand aproape ca m-a cutremurat.

Impresia per total: love you guys!! Un show de nota 10!

Revin si cu poze, maine!

Ii multumesc lui Alex pentru poze!

 
4 comentarii

Scris de pe Aprilie 19, 2010 în Entertainment

 

Etichete: ,

4 responses to “Haggard in Silver Church

  1. Find my IP then!

    Aprilie 22, 2010 at 12:30 am

    Haggard sucks…..adica cum sa combini muzica clasica cu rock contemporan and doom metal.You can see how much that sucks…mai bine ma duc si ascult Tokio Hotel and Placebo.

     
    • darkjade

      Aprilie 22, 2010 at 10:19 am

      Da, pentru ca esti emo. 😛 (and stop being so mean)

       
    • spyked

      Aprilie 23, 2010 at 11:46 pm

      @Find my IP then!: Mna, da’ du-te și ascultă-i, nu-i nici o supărare.

      (Scuzați ieșirea complet pe lângă subiect; nu țin la publicarea ei, dar chiar nu mă puteam abține și în general nici nu-i bine. :D)

       
      • Find my IP then!

        Aprilie 27, 2010 at 12:00 pm

        Era o gluma 🙂
        Stim toti oricum cand de mult Haggard sucks 😛

         

Lasă un răspuns

 
