RSS

Totul despre femei

08 Iun

Azi noapte, inainte sa adorm, ma gandeam la femei. Initial ma gandeam la mama in tinerete si acum, apoi am inceput sa ma gandesc la EA, apoi la iubitele colegilor mei din scoala si liceu si am sfarsit prin a ma gandi apoteotic la mine. Am ajuns la ilustra concluzie ca oricat de unice ar fi ele, femeile, se pot clasifica relativ usor in 5 mari categorii. Desigur, precum si in clasificarea tipurilor de termperament, o femeie nu va fi numai de tipul 1 sau 2, urmand a avea caracteristici din mai multe categorii. Dar, in mod clar, vor exista caracteristici dominante care o vor plasa intr-o categorie specifica. Acestea fiind spuse, imi incep relatarea studiului stiintific „Totul despre femei”.

Categoria 1: Femeia „Coasta lui Adam”
Frumoasa sau nu, stearsa sau machiata excesiv, femeia de tipul „Coasta lui Adam” este cel mai intalnit tip de sotie, iubita sau amanta. Avand o inteligenta deloc stralucita si un grad de cultura general destul de scazut, aceasta femeie viseaza sa ajunga sotie, mamica si mai ales nasica, facandu-si un cult din barbat si relatii, fara de care, in mod esential, nu poate supravietui. Se bazeaza pe motto-ul fundamental: „viata fara o relatie este precum nunta fara lautari„. Multe dintre ele, mai ales cele care aspira la un sentiment de libertate exacerbata, ajung in cele din urma sa ocupe primele pagini ale tabloidelor de scandal. Se disting ca si subcategorii: Nevasta de Stepford si Asistenta de Capatos.

–––––––––––––––––––––––––


Categoria 2: Femeia Amazoana
De obicei mult incercata de viata, femeia amazoana este o luptatoare desavarsita si o piatra de temelie pentru familie si prieteni. In aceeasi masura sotie, amanta si singura, amazoana nu sufera neaparat de un optimism incurabil, fiind de cele mai multe ori realista si constienta de propria-i lume si propriile sale limite. Amazoana se va descurca intotdeauna si in orice situatie, chiar daca va fi nevoita sa poarte lumea pe umeri si sa munceasca 16 ore pe zi la casierie la Mc. Merge intotdeauna pe urmatorul motto: „Daca viata-i o catea atunci eu sunt hingherul„.

–––––––––––––––––––––––––

Categoria 3: Femeia Lacusta
De cele mai multe o colerica desavarsita, femeia lacusta este vulgara, rautacioasa, poseda un sarcasm nerafinat si se lauda ca a trecut cu brio prin „scoala vietii”. Aproape intotdeauna amanta, femeia lacusta sufera de un egoism dureros, dar reuseste sa isi manipuleze cu multa abilitate iubitii si prietenii, manifestand asupra acestora un magnetism aparte. Traieste putin, maxim 30-35 de ani, cand sfarseste urata, bolnava si incapabila de a-si plati chiria in urma sistarii fondurilor de la ultimul amant. Cele dramatice se sinucid eroic lasand in urma un zambet firav pe buzele cunoscutilor. Motto de viata: „Fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor ele.

–––––––––––––––––––––––––

Categoria 4: Femeia Floare
Poetii si artistii romantici si-au dedicat viata si intreaga creatie femeii flori. Simpla, de o frumusete adolescentina si o puritate morala desavarsita, femeia floare reuseste sa se conserve impecabil de-a lungul vietii si sa aminteasca mereu barbatilor ce le vor fi consorti ca viata e o eterna luna de primavara. Aproape mereu naiva, emotiva si sensibila, aceasta femeie va avea mereu nevoie de protectie si incurajari din partea sotului sau a familei. In lipsa stabilitatii emotionale, cazuta prada insucceselor personale sau profesionale, femeia floare va cadea intotdeauna in melancolie si disperare, adoptand rolul unei eroine romantice. Motto personal: „Raspunsul e mereu acelasi: parfum de frezii in vant

–––––––––––––––––––––––––

Categoria 5: Femeia Noir
Pe femeia noir o intalnesti intr-o noapte, la lumina unui felinar, o vezi invaluita in idei si fum de tigare si ramai aproape mut. Misterioasa, o intelectuala desavarsita si de cele mai multe introvertita, femeia noir radiaza, surprinde si electrizeaza pe toti din jur. Se spune despre ea ca e o frumusete rara, un mic geniu neinteles a carei minte oscileaza frenetic intre numere complexe si idei nihiliste, insa, cu toate astea, rareori reuseste sa isi gaseasca un loc in societate si sa isi contruiasca o familie, datorita firii sale dificile. Traieste conform unui singur motto: „Respir idei, expir mister…

 
8 comentarii

Scris de pe Iunie 8, 2010 în Diverse, Enigme

 

Etichete:

8 responses to “Totul despre femei

  1. torvikreviews

    Iunie 8, 2010 at 8:15 pm

    Categoria 6: Femeia Gonflabila
    Tace si face 😛

     
  2. darkjade

    Iunie 8, 2010 at 9:14 pm

    Corect 🙂 Mersi de adaugire

     
  3. alina

    Iunie 8, 2010 at 11:36 pm

    1. imi place noua haina a blogului 🙂
    2. eu zic ca ar trebui sa faci un test/chestionar si astea sa fie rezultatele 🙂 stii, gen testele de pe facebook.

     
  4. darkjade

    Iunie 9, 2010 at 10:05 am

    Mersi :). L-am „gatit” aseara.
    M-am gandit si eu sa fac un chestionar dar a trebui gazduit pe un server ceva, caci nu cred ca wordpress ma lasa sa folosesc javascript.

     
  5. Liviu Vacariu

    Iunie 11, 2010 at 1:31 pm

    Interesante categorii si interesanta categorisire. Categoriile par putin eclectice, eterogene, nu se leaga intre ele. Asta le face intr-o anumita masura sa devina cu atit mai interesante.
    E greu sa gasesti elementul comun dintre o coasta, o amazoana, o lacusta, o floare si un noir. Sigur, elementul care le leaga imaginar e femeia.
    Descrierea fiecarei categorii in parte este bine pusa la punct, destul de riguros argumentata. Din capul locului trebuie spus ca nu m-am gindit la femei niciodata in termenii astia. Ma gindeam cum as redefini in stil propriu categoriile tale. Ar fi mai multe moduri de a face lucrul asta, primul ar fi punind in corespondenta femeia cu barbatul.

    Categoria 1 – Femeia unui singur sot
    Categoria 2 – Femeia tuturor amantilor
    Categoria 3 – Femeia siesi
    Categoria 4 – Femeia viselor tuturor
    Categoria 5 – Femeia nimanui

    Categoriile mele par a se lega intre ele dar pierd mult din continut, din specificitate. Sunt niste categorii mult mai generale si nu cred ca intra in contradictie cu categoriile tale. Par sa completeze mai degraba.

    Pentru a termina intr-o nota personala femeia mea, este femeia viselor mele (vezi categoria 4) si este femeia care imi este acum alaturi. Daca ii spun sau afla ca am categorisit-o ca fiind din a 4-a categorie, cred ca o sa devin barbatul nimanui. 🙂

    Tot ce iti ramine de facut e sa categorisesti si barbatii si apoi sa iti gasesti categoria de barbat care ti se potriveste. Asta evident daca nu ti l-ai gasit inca, in cazul in care iti doresti un barbat si nu o femeie.

    Succes!

     
  6. darkjade

    Iunie 12, 2010 at 6:23 pm

    Multumesc pentru aprecieri :). Intr-adevar, categoriile nu prea au puncte comune, asta am si urmarit. Am incercat sa gasesc diverse categorii de femei raportandu-ma la intreg universul feminin, nu doar la relatia cu barbatii.
    Femeia floare este si favorita mea si cred ca si eu m-as indragosti de una daca as fi barbat. 🙂

     
  7. duda dtefania

    Ianuarie 23, 2012 at 5:16 pm

    eu sant vaduva si nu pot sa mai admit pe nimeni an viata mea cu toate ca ami este foarte greu dar nu mai pot accepta nici o relatie pentru ca ami este frica

     
  8. darkjade

    Ianuarie 23, 2012 at 9:10 pm

    ^ Stiu ca este greu, si probabil ca am sa spun un cliseu, dar daca nu incerci nu ai cum sa depasesti momentul. Mult succes!

     

Lasă un răspuns

 
