RSS

Inca un NU

18 Oct

Din seria, eu sunt fetita care l-a luat pe NU in brate, mi-am dat seama ca recent ma simt din ce in ce mai agitata si mai negativista. Nu ca as fi vazut vreodata partea plina a paharului, doar in zilele mele bune vad jumatatea si atat. Acum insa, paharul nu mai e nici pe jumatate gol, caci intre timp apa s-a mai evaporat si masuratori riguroase ar arata ca ar avea o picatura sau doua  mai putin. Optimistii sunt ilogici, nu-i asa?

Revenind la NU sunt multe situatii, lucruri, gesturi care ma supara, ma irita sau pe scurt NU imi plac. Iata o lista cu noile mele NU:

Nu imi plac majoritatea blogurilor ortodoxe si siteurilor crestine. Ma repet, nu sunt atee, nu condamn nicio religie atata timp cat nu imi este impusa si cat timp aceasta nu face rau sustinatorilor sau celor care nu o impartasesc. Fiecare e liber sa creada in ce vrea, nu? Dar de aici pana a te declara pios, tolerant, marinimos si a tavali prin noroi si a ameninta cu tridentul incornoratului pe cei care au un punct de vedere diferit, e un drum lung si anevoios. Religia nu ar trebui sa coincida cu o spalare a creierului.

Nu imi plac domnisoarele studente la ASE care se urca la Victoriei si coboara la Romana. Pentru ele este perfect logic sa prinda radacini in fata usii,  precum un sequoia secular, chiar daca le explici frumos ca vrei si tu sa incapi in tarcul din metrou.

Nu imi plac filmele cu Jennifer Aniston. Mi se pare cea mai insipida, nesarata si trista actrita de comedie. Uneori comediile romantice sunt amuzante, dar ale ei pur si simplu ma intristeaza.

Nu imi plac zilele de marti. Marti imi e intotdeauna cel mai somn, ochii ma ustura,  trupul imi este amortit, parul mi se innoada mai mult de obicei, munca nu mai conteneste, afara intotdeauna ploua, imprimanta face mereu paper jam, netul imi merge cu intreruperi, imi agat haina favorita, o durere de gat incepe sa ma chinuiasca discret si vecinii de la 3 dau cu bormasina.

Nu imi plac oamenii care se implica prea mult in politica sau cocheteaza cu aceasta fara sa aiba habar. De cele mai multe ori mi se par fatarnici, prea bogati sau pur si simplu teribil de idioti. Mi se pare mai important sa citesti o carte decat sa urmaresti discursul lui Basescu sau spumele saptamanale ale discursurilor lui Ciutacu.

Nu imi plac studiile economice. Mai mult ca sigur asta este o mare prejudecata de-a mea, dar economia mi-a parut intotdeauna o chinuire plictisitoare a matematicii.

 
9 comentarii

Scris de pe Octombrie 18, 2010 în Diverse

 

Etichete:

9 răspunsuri la „Inca un NU

  1. The Peacekeeper

    Octombrie 18, 2010 at 10:08 pm

    Lol! Aia ultima e dureroasa da adevarata rau.

     
  2. darkjade

    Octombrie 19, 2010 at 7:49 pm

    @ The Peacekeeper: Am spus-o fara rautate, pur si simplu nu imi place economia si ce e corelat cu ea.

     
  3. albar24

    Octombrie 20, 2010 at 7:12 am

    Nu trecerii la ora de iarna (nu inteleg de ce), nu zilelor de luni si lunilor de ianuarie si lista poate continua…

     
  4. kt117

    Octombrie 20, 2010 at 1:55 pm

    Din acelasi ciclu.. poate nu acum ?

     
  5. darkjade

    Octombrie 21, 2010 at 4:53 pm

    Nu, nu, nu…. sunt prea multi de nu.

     
  6. albar24

    Octombrie 21, 2010 at 9:12 pm

    da! you’re right! 😛

     
    • Mihai Grigorescu

      Octombrie 26, 2010 at 3:29 pm

      exemplu:
      – Nu mai dormi! – NEGATIV
      – Trezeste-te! – POZITIV
      incepe-ti ziua cu un DA! :p

       
  7. darkjade

    Noiembrie 18, 2010 at 11:40 pm

    Da…nu stiu ce sa cred despre da. Inca meditez.

     

Lasă un răspuns

 
