RSS

Haltere, naposim si transpiratie

07 Feb

Mi-am spus recent ca e timpul sa iau decizii active asa ca iata-ma de cateva saptamani la sala. De ce? Eu sunt genul ala de om care nu are stare, care trebuie sa faca in permanenta ceva (fie ca mestereste un programel sau se chinuie pe sub birou sa desfaca surubelele de la carcasa calculatorului) si e adevarat ca uneori ma doare, la prorpriu, atunci cand stau prea mult pe scaun. Senzatia de atrofiere musculara este cu adevarat bizara caci in orele tarzii din noapte, cand inca zac pe la calculator, ma simt ca o veritabila mumie vie.

Asa ca m-am decis sa iau masuri grabnice! Zis si facut, am gasit o sala in cartier, mi-am facut abonament si am privit fericita spre oamenii care omorau stresul zilnic pe banda de alergare.

Inainte de a ma urca prima data pe banda mi-am pus intrebari existentiale: da daca e pe senzori ceva si pleaca imediat cum m-am urcat pe ea? Da daca o sa fiu aruncata undeva printr-un colt de masina diabolica si va trebui sa suport privirile ingrozite ale intregii sali? Am trecut repede peste faza de scenariu Stephen King si mi-am dat seama ca nu ar fi trebuit sa ma indoiesc de toti cei care s-au uitat la mine sec si mi-au spus…are butoane.

Mie una imi place sa alerg si nu mi-e rusine sa recunosc ca ma simt uneori ca Forest Gump. Alergi, uiti si transpiri. Cand te opresti iti stergi sudorile de pe frunte si incerci sa iti aduci aminte cum sa respiri. Vorbind in continuare despre transpiratie, stiu ca sunt oameni care transpira frumos, in special cei cu ten masliniu sau…sa zicem bronzat. Ei nu se inrosesc in obraji, nu simti ca le ies ochii din orbite, si incredibil, exista femei carora nu le curge rimelul. Eu as zice ca sunt un om care transpira dubios, caci parul valvoi poate ca imi da un look sauvage asa, dar fata mi se inroseste asimetric, sau partial, sau in zone la care nu te-ai astepta (gen langa ochiul drept).

Acum, revenind la sala, am avut prima data sentimentul ala de copil curios care trebuie sa se dea in toate leaganele pentru ca altfel nu e fericit. Urmarile au fost desigur un pic mai crunte pentru mine: un pui de intindere la muschii abductori.

Imi place la nebunie la sala atmosfera aia de Rocky wanna be :). Sectiunea despre care mi s-a spus initial ca e pentru barbati s-a dovedit a fi un rai al halterelor, masculilor care lovesc in aer cu pumnul infasurat in bandaje si al povestilor soptite despre naposim. Nu am inteles niciodata privirea aia goala din ochii colegilor mei de sala atunci cand ridic si eu niste amarate de haltere de 8 kg. Privirile goale surprinse in oglinda imensa sunt intotdeauna cele mai greu de interpretat pentru ca pot ascunde multe: pasiuni ucigatoare si reprimate, ura profunda culminata cu invidie si dureroasa inferioritate intelectuala si spirituala sau nimic.

Trecand peste nimicuri, am surprins franturi din discutii despre naposim (aka steroid pentru domnii care vor sa arate…puternici). Mi-am amintit cu zambetul pe buze despre ziua cand un tanar domn a cerut la farmacie 10 cutii de naposim.

Lasand putin deoparte atmosfera de sala, imi place ziua de luni pentru usoara febra muscular ce ma chinuie la fiecare miscare brusca sau coborare de scari la metrou. Muschii mei si-au reamintit ca traiesc si pentru asta cred ca ar trebui sa nu mai carcotesc. I am stronger, better, faster si datorez asta aparatelor de mini-tortura saptamanala!

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 7, 2011 în Zi de zi

 

Etichete: ,

2 responses to “Haltere, naposim si transpiratie

  1. LadyGogu

    Februarie 8, 2011 at 12:23 am

    Jogging-ul ce-ar avea?

     
  2. darkjade

    Februarie 8, 2011 at 11:30 am

    Joggingul e periculos in cartierul meu sau in parcurile apropiate din cauza patrupedelor canine fioroase care m-ar forta sa alerg ca la suta. Joggingul se face mai andante de obicei.

     

Lasă un răspuns

 
