RSS

Random

22 Apr

Pentru ca de ceva vreme gandurile mi se zbat incoerente sub tampla, pentru ca ma simt in orice moment al zilei absolut fascinata de ceva, pentru ca simt ca as putea sa vorbesc ore in sir despre idei abstracte pana cand m-as pierde si eu si pentru ca sunt atat de multe incat nu stiu cu ce sa incep, azi totul va fi…random.

Cel mai frecvent ma simt:  fascinata

Nu am facut nimic deosebit recent si cu toate astea simt ca: am evoluat

Ultimele persoane la care m-am gandit aseara inainte sa adorm au fost: Gagarin si Marchizul de Sade

Imi e dor de: liceu

Ultima melodie pe care o ascult inainte sa ma culc este: Narcotic de la Liquido

Abia astept: ziua de luni

Imi doresc: sa tin un discurs in public

Cand ma uit in oglinda ma gandesc: la cum aratam acum 10 ani

Raman placut surprisa: atunci cand gasesc haine pe care uitasem ca le am

Ar trebui sa: am suficient timp sa invat

Daca as avea super-puteri atunci mi-as dori sa: pot opri la amiaza timpul pe loc si sa alerg prin birou si pe strada fara ca nimeni sa ma vada.

Folosesc prea mult: cuvantul corect

Am vazut: prea multe filme

Simtul meu favorit este: olfactiv

Imi plac: lalelele de la gherete cu flori

Noul meu cuvant preferat este: denim

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 22, 2011 în Diverse

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
