RSS

Cele mai asteptate filme din 2012

05 Ian

Cat de des am sa ma duc la cinema in 2012 si mai ales pentru ce filme? Desigur, intotdeauna sunt si surprize spontane, dar momentan merg pe cararea batuta in cuie: ce stiu sigur ca vreau sa vad in 2012. Poate ca nu o sa enumer marile premiere asteptate (sa nu mi-o ia in rau fanii Twilight, de exemplu, dar pur si simplu spun NU), dar o sa numesc strict filmele pe care le astept cu sufletul la gura.


Dark Shadows

Cu toate ca sunt foarte multe semne de intrebare in legatura cu Dark Shadows (pana acum nu am vazut un poster sau un trailer oficial), tin pumnii stransi si sper din toata inima ca in 2012 sa il vedem pe Johnny Depp vampir, desigur, sub magia vechiului sau prieten Tim Burton. Dark Shadows este adaptarea unei telenovele gothice din anii 70, centrata pe viata vampirului Barnabas Collins.

The Hunger Games

Bazat pe romanul lui Suzanne Collins, The Hunger Games mi-a atras atentia prin plotul cu aer de viitor apocaliptic. Intr-o societate futurista, guvernata de violenta, exista un joc televizat in care tinerii trebuie sa se lupte pe viata si pe moarte. Povestea in sine nu este originala, vezi Battle Royal, dar sunt curioasa de comparatie. Oare americanii aduc ceva nou fata de varianta asiatica?

The Dictator

Poate ca Sacha Baron Cohen nu este pentru stomacurile sensibile, dar asta nu il face mai putin delicios. Borat si Bruno sunt comedii la care am ras cu lacrimi, asa ca nu am putut decat sa jubilez cand am aflat ca he will strike again. The Dictator ne spune povestea unui adevarat dictator care face pe dracul in patru astfel incat blestemata democratie sa nu calce pamanturile sale. Rezultatele? Probabil hilare.

Prometheus

Doar doua cuvinte: Ridley Scott. Si cum aveam de-a face cu un SF cred ca sunt toate sansele sa ma dea pe spate. Mai mult decat Ridley Scott si SF, Prometheus va fi probabil un film intunecat, de atmosfera si sper sa continue cu succes lugimea de unda de la care a plecat primul Alien. Bonus: Michael Fassbender face parte din cast.

The Dark Knight Rises

O sa incep cu un nu, nu sunt un fan al trilogiei. Daca ma pune cineva momentan sa povestesc celalte doua filme nu o sa fiu in stare, chiar daca pe moment am fost impresionata. Am fost si am vazut al doilea film la cinema strict pentru prestatia lui Heath Ledger si acum voi urma o logica asemanatoare: merg sa vad femeia pisica. Chiar daca Anne Hathaway a fost criticata, fiind considerata o alegere total neinspirata pentru rolul de vixen, mie imi trezeste totusi curiozitatea si ii dau o sansa.

The Woman in Black

Daniel Radcliffe parasteste Hogwarts-ul pentru taramurile tenebroase ale horroru-lui clasic.The Woman in Black se anunta a fi o revenire la clasicile filme despre fantome care bantuie coridoarele gothice ale vechilor case boieresti. Imi fac sperante si tin pumnii. E timpul ca genul horror sa renasca din cenusa.

Fankenweenie

2012 se anunta a fi un an plin si frumos pentru Tim Burton. Tocmai se coace cea de-a treia animatie a sa, Fankenweenie, poveste gothica, plina de motive care amintesc de moartea frumoasa, lirica, descrisa de poetii romantici ai secolului 19. Plotul pe scurt: un baietel joaca rolul doctorului Frankenstein si incearca sa isi readuca la viata catelul mort.

Abraham Lincoln: Vampire Hunter

Nu stiu aproape nimic despre filmul mentionat mai sus, doar ca titlul in sine suna amuzant si bine. Cu sperantele de rigoare ca nu o sa iasa un kitsch la care sa te crucesti cu doua maini, ma declar de pe acum nerabdatoare sa vad inca o poveste cu vampiri cu totul si cu totul atipica.

The Hobbit

Inchei apoteotic cu probabil cel mai asteptat fim al anului: The Hobbit: An Unexpected Journey. Povestea inelului inainte de Frodo, Aragorn si batalia pentru The Middle Earth. De aceasta data eroul este Bilbo Baggins, care pleaca intr-o calatorie extraordinara in scopul recuperarii unei comori pazite de un dragon. O continuare, corect spus un prequel, care probabil se va ridica la aceleasi standarde cu cele ale faimoasei trilogii The Lord of the Rings.

 
19 comentarii

Scris de pe Ianuarie 5, 2012 în Critica de Film

 

Etichete: , , ,

19 răspunsuri la „Cele mai asteptate filme din 2012

  1. Valkyrie

    Ianuarie 5, 2012 at 12:29 am

    E aproape identica cu lista mea ;D

     
  2. darkjade

    Ianuarie 5, 2012 at 12:36 am

    Cu ce filme ai completa? 🙂

     
  3. irina

    Ianuarie 5, 2012 at 12:49 am

    si avengers pentru mine 😀

     
  4. Valkyrie

    Ianuarie 5, 2012 at 1:55 am

    Avengers, Shame (n-a iesit in 2012, true, dar probabil atunci o sa-l vad), War Horse (la fel),
    Hansel and Gretel: Witch Hunters, Coriolanus, Les Misérables, J. Edgar.

    Pana si Snow White and the Huntsman imi suscita ceva interes :))

     
  5. darkjade

    Ianuarie 5, 2012 at 11:05 am

    @ Irina: Nu sunt fana seriei :(. Niciun erou din Avengers nu mi-a placut in mod deosebit.

    @ Valkyrie: Shame vreau si eu sa vad, dar din pacate nu cred ca o sa apara in cinematografe. Gasisem si eu Hansel and Gretel: Witch Hunters, dar nu ma declar convinsa, sa vedem ce spun si criticii. Cat despre Snow White and the Huntsman, nu ma incred foarte mult in talentele actoricesti ale domnisoarei Stewart.

     
  6. DarkAngelvaly Valy

    Ianuarie 5, 2012 at 8:44 pm

    Imi place lista ta.Chiar foarte mult.Marea majoritate dintre filmele enumerate de tine acolo si eu vreau sa le vad,mai putin The Dictator, nu ma dau in vant dupa astfel de filme.

     
  7. Iulia Kelt

    Ianuarie 6, 2012 at 12:47 am

    Mersi fain de listuță 😀 Deja am găsit o variantă 1980 și ceva a lui The woman in black 😛
    Deja tremur de emoție să văd realizarea lui Tim :D:D:D:D Yey!!!

     
  8. darkjade

    Ianuarie 6, 2012 at 1:19 pm

    @ DarkAngelvaly Valy: Multumesc :). Sa speram ca nu vom fi dezamagiti.

    @ Iulia Kelt: Uite ca eu habar nu aveam ca mai exista o varianta de la „The Woman in Black”, din anii 80. Sunt curioasa daca filmul din 2012 e remake. Yuppy! Mersi de pont! 🙂

     
    • Iulia Kelt

      Ianuarie 6, 2012 at 1:59 pm

      Am văzut aseară varianta 89. E geanială! 😀 In cazul in care e ramake, Potter e ceva cam kinder pentru rolul principal, zic…

       
  9. darkjade

    Ianuarie 7, 2012 at 12:37 am

    Il vad si eu zilele astea, chiar m-ai facut curioasa.

     
  10. Iulia Kelt

    Ianuarie 7, 2012 at 7:14 pm

    Îți mai recomand și asta… în caz că nu l-ai văzut deja.

    http://octocat.org/2012/01/the-ghost-and-mrs-muir-1947/

    Btw, am văzut și We Need to talk about Kevin. De la tine. Mulțumesc! 🙂 Acum pot explica fără cuvinte de ce nu-mi plac copiii :))

     
  11. darkjade

    Ianuarie 8, 2012 at 10:28 pm

    :)) Haha. Foarte tare concluzia ta! Nu sunt toti ca si Kevin, dar recunosc ca mie una mi-a produs o stare de imi venea sa il pocnesc prin monitor.

     
  12. Rocket

    Ianuarie 11, 2012 at 6:16 pm

    Habar n-aveam ca Hunger Games apare anu’ asta. 8->
    Si eu astept Avengers. + The Amazing Spider-man. ( Probabil nu o sa fie cine stie ce, dar sunt fana)
    Personal as adauga si noul Ice Age. :))
    Cred ca o sa ocup in locul in sala de cinema si la premiera Underworld 4.

     
  13. Rocket

    Ianuarie 11, 2012 at 6:19 pm

    M-ai facuut curioasa si am cautat ce filme mai au priemiera in 2012.
    Si uite.
    http://www.filme2012.ro/ring-3d-2012/
    Acum nu stiu daca o sa apara sau e doar asa… Sau daca o sa se ridice la inaltimea celorlalte din serie.. Dau eu zic ca merita vazut.

     
  14. darkjade

    Ianuarie 11, 2012 at 11:46 pm

    @Rocket: Cu toate ca nu am mentionat asta in top, si eu sunt curioasa in legatura cu noul Spiderman. Momentan resping ideea povestii spusa de la capat si mai ales pe Gwen Stacy. Nu mi s-a parut niciodata o pereche potrivita pentru Peter.

    Eu sincer habar nu aveam ca se scoate un nou „The Ring”. Sper sa nu fim dezamagiti.

     
  15. Rocket

    Ianuarie 13, 2012 at 3:19 pm

    Habar n-aveam ca in noul Spider-man Peter si Gwen formeaza uin cuplu. Iti impartasesc ideea in legatura cu ea… Niciodata nu mi-a placut.

     
  16. Iulia Kelt

    Ianuarie 16, 2012 at 3:07 pm

    De când tot pândesc Frankenweenie… Mooooor! Nu e pe nicăieri și nu mai pot de nerăbdare!

     
  17. darkjade

    Ianuarie 18, 2012 at 11:16 pm

    @ Rocket: Daca nu e Mary Jane sau Felicia mai bine sa nu fie deloc. 😦

    @ Iulia: Trebuie sa coaca Burton anul asta ceva. A fost absent in 2011.

     

Lasă un răspuns

 
