RSS

Bershka – paradisul femeilor posesive si lila

25 Iun

Am primit azi un telefon care mi-a adus un zambet larg: cica la Bershka, in raionul pentru barbati, a reaparut colectia de tricouri Marvel. Dupa ce am auzit de Iron Man, Thor sau the big boom, Avengers visam deja cu ochii deschisi. Si cum tricoul, tot de la Bershka, cu The Punisher nu imi ajunge, speram extrem de entuziasmata la o mica colectie de tricouri Marvel. In definitiv, fiecare cu piticii lui pe creier.

Am plecat de la serviciu zambind si cum soarta complota cu Iron Man si Thor imprimati pe tricouri negre, buzunarele mele cantareau azi putin mai mult decat de obicei. Ca sa fiu extrem de sincera, urasc sa fac cumparaturi pentru ca e aglomeratie, nu gasesc ceea ce imi place, ma plictisesc dupa 10 minute si nu in ultimul rand, ma scoate din minti housareala sinistra din magazinele de haine.

Bershka de la Unirii mi s-a infatisat azi roz, lila, violet si fucsia (culoarea care nu ar fi trebuit inventata). Cum m-am simtit? Ca pe un camp de levantica pe care zburdau mandrute bronzate si decoltate cu ochelari de soare musca.

Bershka este un magazin cu totul si cu totul pentru femei, nu doar pentru ca 90% din spatiu e ocupat de lucruri „roz si dragute” ci pentru ca au invadat fara pic de inima sau regret coltul ala strampt de la etaj, alocat masculilor. Am aflat cu buza umflata si cu ochii in pamant ca barbatii nu mai au voie sa poarte in acest sezon tricouri negre cu eroi Marvel. Orice barbat supus se inchina in fata lilaului, noul negru! Si daca totusi insista asa pana in panzele albe o sa gaseasca niste maiouri negre decoltate, suficient de cocalaresti incat sa ii strepezeasca dintii. Asa ii trebuie, mama lui e mascul feroce!

M-am uitat de 2 ori in cei 5 metri alocati tinutelor pentru ei. Ele misunau in jur printre pantofi cu toc si rochite roz si vaporoase. Ei nu erau nici macar la cabinele de proba, asteptau cuminti langa ele sau intr-un colt precum catelusii pedepsiti. Oare isi mai doresc in secret tricorui cu Iron Man?

 
6 comentarii

Scris de pe Iunie 25, 2012 în Cotidiene

 

Etichete: , , ,

6 răspunsuri la „Bershka – paradisul femeilor posesive si lila

  1. Rakis

    Iunie 27, 2012 at 1:08 pm

     
  2. X-Girl.

    Iunie 27, 2012 at 6:29 pm

    Si pana la urma n-ai gasit tricourile Marvel, nu?:)) Intreb ca sa fiu sigura.

     
  3. darkjade

    Iunie 27, 2012 at 7:59 pm

    @Rakis: Omg, omg!!! Mi-as cumpara o bluza pe saptamana :).

    @X-Girl: Nu. Sunt doar tricouri roz, lila, mov sau fucsia :).

     
  4. X-Girl.

    Iulie 5, 2012 at 10:09 pm

    Ghici ce-am vazut la Bershka in AFI. :>

     
  5. darkjade

    Iulie 6, 2012 at 10:07 am

    Probabil ce mi-am cumparat eu duminica ;)). Da, cel de la AFI e mult mai cuprinzator si mai de bun simt decat cel de la Unirii. Barbatii au etajul lor chiar. Mi-am cumparat doua tricouri, unul cu Iron Man si unul cu Thor. I am happy! 🙂

     
    • X-Girl.

      Iulie 8, 2012 at 12:12 pm

      Si eu am vrut sa cumpar, numai ca aratam ca o vaca pusa intr-o punga in el.=))

       

Lasă un răspuns

 
