RSS

Arhive zilnice: decembrie 3, 2006

Iluzii

Sunt pe cale sa va spun ceva extraordinar. Vi s-a intamplat sa vedeti ceva ce stiti ca n-are cum sa fie real si totusi pare atat de credibil. Adica…asa ceva nu vezi decat prin filme sau prin visele din toiul noptii dar iata ca printr-un miracol, ochii tai se bucura de asta.

Veneam spre casa pe intuneric…lume nepasatoare trecea prin jurul meu…nu, nu cred ca se uitau in jur…nu le pasa de lumea neagra si sinistra din jurul lor…si nu cred ca ar fi putut sa vada ce am vazut eu. M-am uitat in fata, pe sosea si am ramas uimita. Am vazut ceva in fata…ca o silueta de marimea unui caine vagabond sa zic. Am crezut ca e doar un carton aruncat pe drum..dar surpriza a fost ca a inceput sa se miste…si felul in care s-a miscat intr-o parte in bataia vantului mi-a inselat creierul in asa maniera incat m-a facut sa vad o… tarantula giganta. Stiam ca nu e real, dar parea atat de real….o priveliste unica, m-am gandit. Stiam ca am sa ma apropii cat mai mult de obiectiv si o sa imi dau seama ca e ceva comun si nici de cum un monstru paianjen…insa mi-a placut sa-mi las ochiul pacalit pentru alte cateva secunde si sa nu incerc sa dezleg misterul.

Din pacate dezlegarea lui a fost inevitabila…nu era o tarantula ci doar o punga mare in bataia vantului. Mi- placut sa cred, mi-a placut sa vad  altceva pentru ca stiam ca ce vad eu nu exista…

 
2 comentarii

Scris de pe decembrie 3, 2006 în Enigme