RSS

Arhive zilnice: decembrie 21, 2006

Mean Girls

mean.jpg

Nu, nu e vorba de colegele de la scoala, sau de vecinele din bloc…e vorba de un film. „Mean Girls” a fost pentru mine ceva relativ nou…o incursiune in viata de liceu dintr-un oras american. Si nu numai atat…e un film despre rautatea feminina, despre acest razboi absurd pentru popularitate. Nu e lumea mea, nu a fost vreodata. Cred ca nici nu prea am intalnit astfel de fete, decat in scoala generala…si pot sa spun ca erau groaznice. Sincer, recunosc ca mi-a placut sa privesc acest film, sa privesc la o lume in care nu am fost niciodata si nici nu voi fi.

Mi s-a parut intrigant ca eroina principala, Cady, are timp sa comploteze impreuna cu „fetele rele”, sa le joace pe la spate cu prietenii ei, sa se gandeasca la tipul dragut ce sta in banca din fata, si mai mult sa fie un talent la matematica. Dar nu stiu cat sa ma mir de asta caci la scena unui concurs de matematica, Cady ghiceste practic o limita, amintindu-si, surprinzator, de simbolul infinit. Deci exista limite infinit…si de ce nu limita de la concurs n-ar fi atat. Doamne, de ce si-au batut joc realizatori filmului de obiectul matematica??

Concluzionand, recomand acest film…just for fun!

 
Un comentariu

Scris de pe decembrie 21, 2006 în Critica de Film