RSS

Destainuiri in metrou

12 dec.

Stiu ca poate nu e frumos, dar e atat de fascinant sa asculti ce discuta altii in timp ce astepti metroul, sau astepti sa te duca la destinatie. Iata un episod foarte interesant de astazi. Ma sprijinisem de usa asa cum fac de obicei si ma uitam in jur; langa mine se urca 3 persoane, 1 baiat si 2 fete. Dupa infatisare cred ca erau elevi de liceu sau studenti in anul 1. Imi pareau simpatici si mi-a placut sa le urmaresc discutia despre vrute si nevrute. Cica el ar fi trebuit sa plece cu unchiul lui, dar a pierdut trenul bla bla bla….nu asta era interesant. Una din fete…bruneta, si-a trecut mana prin parul blondei ciufulindu-i usor bretonul. El i-a luat la randul sau o suvita si i-a dat-o dupa ureche…asta intr-un fel gingas 🙂 .

EL: Imi place parul tau, intotdeauna mi-a placut!

Ea s-a uitat la el si i-a zambit.

EL: De fapt imi place si persoana ta, chiar foarte mult!

Dialogul intre cei trei a incetat brusc. Cele doua fete si-au aruncat priviri curioase si aproape ca chicoteau in ce blonda i-a aruncat priviri ciudate lui. L-a privit cu dispret si superioritate si el s-a uitat in pamant. Nu, nu trebuia sa spuna asta, si poate i-a parut rau, dar a vrut ca ea sa stie.

S-au dat jos la statia urmatoare toti 3 si au plecat in liniste….

 
2 comentarii

Scris de pe decembrie 12, 2006 în Diverse

 

2 răspunsuri la „Destainuiri in metrou

  1. Lunna

    decembrie 13, 2006 at 4:03 am

    un pacat acele aere de superioritate! …oare fetele ii strica pe baieti? 🙂

     
  2. SabiaCuLuneta

    decembrie 13, 2006 at 10:25 am

    da >:)

     

Lasă un comentariu